Omschrijving Dit onderdeel betreft de huisvesting van ons bestuur, onze organisatie en de huurders in het gemeentehuis aan de Wetering 1 in Maurik. Het gaat hierbij om het onderhoud van het pand, de inrichting en het terrein rondom het gemeentehuis. Facilitaire zaken omhelst alle facilitaire aangelegenheden in en rondom het gemeentehuis. Het gaat hierbij onder meer om beveiliging, catering, inkoop, postzaken en drukwerk. Doelstelling Met goede facilitaire voorzieningen bijdragen aan een goed werkende, efficiënte en gezonde organisatie. Middels een zorgvuldig vastgesteld meerjarenonderhoudsplan (MJOP) zorg dragen voor een veilige werkomgeving, waarbij tijdig onderhoud aan installaties en het gebouw wordt gedaan. Hierbij wordt voor elk item een bewuste keuze gemaakt op basis van gecalculeerde risico’s en kosten. Activiteiten 2022 1. We hebben een nieuw huisvestingsbeleid voor het gemeentehuis opgesteld. Hiermee is rekening gehouden met de uitgangspunten van het hybride werken. 2. Het MJOP van het gemeentehuis is geactualiseerd; 3. Er is een start gemaakt met het verduurzamen van het gemeentehuis. Zo hebben we in 2022 alle noodverlichting vervangen naar LED. |