Wat wilden we?
Subdoelstellingen
5.1 Inwoners beoordelen de dienstverlening met minimaal een 7
De gemeentelijke dienstverlening werd in 2019 door inwoners beoordeeld met een 6,6. We willen de beoordeling over de hele dienstverlening minimaal naar een 7 brengen.
5.2 Inwoners waarderen onze voorlichting en communicatie met minimaal een 7
Onze inwoners waarderen onze communicatie en voorlichting in 2019 met een 6,4. Wij streven op dit gebied minimaal naar een 7. Vooral op het gebied van ontsluiting van de gemeentelijke informatie en het gebruik van heldere taal zijn nog verbeteringen mogelijk.
5.3 Minimaal 30% van de inwoners heeft vertrouwen in het gemeentebestuur
Als bestuur zijn wij er voor onze inwoners. Binnen de grenzen van onze mogelijkheden streven wij ernaar dat minimaal 30% van de inwoners vertrouwen heeft in ons bestuur.
5.4 Wij meten het veiligheidsgevoel van onze inwoners aan de hand van de burgerpeiling
We streven naar sociale en fysieke veiligheid op de terreinen van wonen, werken en recreëren. Het veiligheidsgevoel van onze inwoners gaan we voor het eerst meten bij onze burgerpeiling 2022. Op basis van de uitkomst gaan wij onze ambitie bepalen.
De BBV-beleidsindicatoren en de indicatoren zijn opgenomen in de bijlage